יום חמישי, 7 במרץ 2013

מסכה לפנים של לנקסטר

מסכה לניקוי עמוק של לנקסטר


מתאים לעור רגיל, מעורב, שמן ובעייתי.
לשימוש בין פעם ל3 בשבוע
לניקוי יסודי, לטיפול בנקודות שחורות וחצ'קונים, נקבוביות פתוחות ועוד הפרעות
מכיל קינמון (לניקוי), מרווה (לניקוי וכיווץ נקבוביות), ותמצית במבקוק (למראה מאט).

בסדרה יש מסכות נוספות לטיפולים שונים- כגון לחות(למרוח ולהשאיר כל הלילה), סקראב לפנים, ומסכה להזנת העור.

אופן השימוש

לנקות את הפנים עם סבון - מומלץ כמובן להוריד איפור לפני
למרוח שכבה עבה
לחכות 5 דקות
ולשטוף במים פושרים.


רגע לפני שאתן נבהלות מהמחיר בתמונה ומעבירות לפוסט הבא,
אני חייבת לציין שהיא עכשיו במבצע ב100 ש"ח וזה בהחלט שווה ביותר. באינטרנט אפשרי אפילו למצוא בפחות מ150 ש"ח.

העיצוב של האריזה מבחוץ נראה סטרילי ומזכיר משחת בית מרקחת (שזה בסדר)
הבקבוק עצמו בצבע של שירותים כימיים בעת מלחמה גרעינית (לא בסדר)
כנראה בגלל שהצבע של המסכה הוא באותו ירוק נורא, אבל זה לא תירוץ-
אם התחתון אדום לא אומר שגם המכנסיים צריכות להיות אדומות.
ואם לא הייתי מכירה את טיב המוצרים של החברה אז לא הייתי קונה את זה (כן, אני שטחית),
אבל שזה מגיע למותגים, הם מייצרים את הדברים הכי מכוערים וזה לא פוגע במכירות שלהם.

המסכה היא לא שקופה על הפנים (ושנים לא השתמשתי במסכה צבעונית אז מרגש...)
ונותנת את אפקט עקרת הבית משנות ה80, אין לה ריח משמעותי והיא נמרחת בקלות.

אחרי כמעט 20 שניות מאז שמרחתי אותה היא כבר התחילה להתקשות,
ובכל רגע היא התקשתה יותר ויותר וכבר הפכה את הפנים לחימר מוצק
ב5 דקות בול הורדתי ולא הרגשתי שצריך להשאיר אפילו לעוד רגע.

המסכה ירדה בקלות עם מים אבל גם שטפתי עם סבון פנים,
הפנים היו חלקות ונעימות אבל ההבדל לא הרגיש לי משמעותי
- אני מנקה את הפנים טוב טוב כל יום ומשתמשת בפילינג וחומצה גליקולית אז
גם לא ציפיתי להבדל משמעותי.
אבל היא מסכה מאוד איכותית ואני בהחלט ממליצה- לדעתי היא תהיה מעולה על עור שמן.

במידה ויצא לכן חצ'קון סורר ניתן למרוח באופן נקודתי ולישון עם זה לילה,
המסיכה מייבשת את הזוועה.

וכתוב על האריזה מתאימה גם לגברים.....
כי מסכות רגילות לא מתאימות כי הן הופכות אותם ל...?..
אני חושבת שזה נכתב כדי שאם תחליטו להתעלל בבעל או באח הקטן (זה תמיד האח הקטן),
ובמרדף אחריו הוא יגיד לכן "לא!! זה לא בשבילי!" אתן תראו לו שזה כתוב (ומודגש במרקר שהכינותן מראש)
ואז לא תיהיה לו ברירה.... אלא אם כן הוא רץ מהר יותר. 

שיהיה סופש נעים

6 תגובות:

  1. זו מסיכה מעולה, מאוד פופלרית אצלי, תמיד כשיש מבצע של 99, אני קונה איתה. ממליצנ מאוד גם על שיסיידו וגם על...קרליין יש לה ריח מהמם היא לא יקרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אפרת, מסכימה איתך ב100% :)

      מחק
  2. תודה על ההמלצה! :)

    השבמחק
  3. אני משתמשת קבוע וממליצה בחום

    השבמחק